فروشگاه اینترنتی سان

خرید نظم دهنده لباس | ۷ ایده عالی برای مرتب کردن کمد لباس

نظم دهنده

خرید نظم دهنده لباس از فروشگاه  اینترنتی سان

همه برای مرتب کردن لباس‌ها از کمد استفاده می‌کنند. تا هم به اتاق خواب نظم دهند، و هم لباس‌ها چروک نشود. تمیز و مرتب بودن لباس‌ها به شما این امکان را می‌دهد، تا با سرعت و بدون اتلاف وقت، لباس مورد علاقه خود را پیدا کنید.

در کمدی مرتب، همه چیز به راحتی پیدا می‌شود. و شما خیلی سریع می‌توانید ژاکت مورد علاقه خود، شلوار جین و پیراهن محبوبتان را بیابید.

اما چطور مرتب کردن کمد لباس را انجام دهیم؟

اگر به دنبال راهکارهایی آسان برای سازماندهی کردن کمد خود هستید. ما در این مقاله به شما ۷ نکته ساده و ارزان برای داشتن کمدی مرتب و شیک خواهیم گفت.

نحوه مرتب کردن کمد لباس، آسانترین روش برای تمیزی کمد

آخر هفته ها که می شود، شروع به نظافت خانه می کنید. اما سخت ترین قسمت مرتب کردن کمد لباس خودتان یا کودکانتان هست. بعد از چند دقیقه ذل زدن به کمد دیواری تصمیم می گیرید که در کمد را ببندید، و هیچ وقت تمیز نمی کنید.

اما قرار نیست شما کمدتان را تمیز نکنید. در ادامه قرار است، چند ایده برای مرتب شدن کمد لباس برای شما بگوییم تا دغدغه ای شما را کم کنیم.

 کمد خودتان را خالی و تمیز کنید! 

در اولین قدم لباس‌های خود را از کمد بیرون بیاورید. و دستمالی مرطوب بردارید و شروع به تمیز کردن داخل کمد و قفسه‌های درون آن کنید.

اگر لکه سختی درون قفسه می‌بینید که به سادگی پاک نمی‌شود. می‌توانید از ماده شوینده‌ای که به جنس کمد آسیب نمی‌زند استفاده کنید.

گروه بندی لباس های داخل کمد؛ شروع نظم دهی به کمد

بهتر است لباس‌های خود را براساس نوع و کاربرد گروه بندی کنید. یعنی؛ شلوار، لباس‌ها و روسری را از هم جدا کرده و طبقه بندی کنید. بعد از گروه بندی لباس‌ها به سراغ کشو‌های کمد بروید. و هر کشو را برای یکی از این اقلام در نظر بگیرید.

کشو‌ها را برحسب اولویت انتخاب کنید. چرا این کار را انجام دهیم؟

انجام این فرآیند، یک دید کلی از لباس‌هایی که دارید به شما خواهد داد. و باعث می‌شود از لباس‌هایی که دیگر از آن‌ها استفاده‌ای نمی‌کنید و یا دوستشان ندارید راحت شوید.

با عوض شدن فصل‌ها، لباس‌های ما نیز تغییر می‌کند. و باید لباس‌هایی را که دیگر مناسب این فصل نیستند را از کمد در آورده و دسته‌بندی کنیم.

لباس‌های فصل گذشته را از کمد در بیاورید. و درون یک کیسه و یا یک چمدان گذاشته و زیر تخت، داخل انباری یا زیرزمین نگهدارید. اینکار فضا را برای لباس‌های فصل جدید افزایش می‌دهد. اینطوری می توانید به سادگی مرتب کردن لباس هایتان را انجام دهید.

پیشنهاد ما به شما برای قرار دادن لباس های فصل گذشته باکس اسکلت دار پارچه ای گروه تولیدی سان می باشد.

طراحی کمد ایده آل؛ نحوه چیدمان لباس در کشو

اگر وقت و هزینه کافی برای نوسازی کمدتان را ندارید. خلاق باشید و خودتان دست به کار شوید. بهترین ویژگی‌های کمدتان را در نظر بگیرید.

اگر کمد فضای ذخیره‌ سازی، تعدادی قفسه و میله دارد، از آن به نفع خود استفاده کنید. تقسیم کننده‌های کشو گزینه خوبی هستند.

جهت خرید تقسیم کنند کشو بر روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید تقسیم کننده کمد از فروشگاه اینترنتی سان

این وسیله برای مرتب کردن کشو بسیار کاربردی است، و قیمت مناسبی هم دارد.

می‌توانید به جای انباشت لباس‌های نازک نخی روی هم، آن‌ها رول کرده و درون نظم دهنده های مخصوص قرار دهید. این یک تکنیک عالی برای صرفه‌‌جویی در فضا به حساب می‌آید.

برای مشاهده و سفارش انواع نظم دهنده لباس از فروشگاه اینترنتی سان بر روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید نظم دهنده لباس 

اگر کمدتان قفسه‌های زیادی دارد و فضا برای آویزان کردن لباس کم است، چند قفسه را بردارید. و برحسب نیازتان، میله یا قلاب برای آویزان کردن لباس نصب کنید.

از چوب لباسی‌های هماهنگ و متناسب با کمد استفاده کنید. هیچ چیز مانند چوب لباسی‌های متفاوت کمد را آشفته نخواهد کرد. در انتخاب چوب لباسی دقت کنید و مطمئن شوید که توانایی نگه داشتن لباس‌های سنگین را دارد.

گاهی اوقات حتی یک زنجیر هم می‌تواند فضای داخلی کمد شما را افزایش دهد. یک قلاب بزرگ S  مانند  بردارید و آن را به میله کمد آویزان کنید. زنجیری برداشته و به آن قلاب وصل کنید. به همین سادگی می‌توانید چوب لباسی‌ها را برداشته و در داخل حلقه‌های زنجیر قرار دهید.

آویز لباس جادویی ۹ خانه فروشگاه اینترنتی سان یک محصول کاملاً کاربردی و کارآمد است .

این رخت آویز جادویی به شما امکان استفاده بیشتر از فضاهای اندک داخل کمد را خواهد داد .

۵-رنگ‌ها را فراموش نکنید؛ مرتب کردن کمد لباس

لباس‌ها را براساس توناژ رنگی آن‌ها بچینید. این فرایند در ابتدا ممکن است خیلی خسته کننده به نظر برسد، اما نتیجه نهایی به دلتان خواهد نشست و انتخاب لباس را برایتان بسیار ساده خواهد کرد.

به‌خصوص اگر به انتخاب رنگ‌ها و هماهنگ کردن آن‌ها با یکدیگر اهمیت دهید. برای اینکار احتیاج به جدول رنگی ندارید. رنگین کمان را الگو قرار بدهید. و لباس‌های خود را براساس آن بچینید.

رعایت نکات زیر مرتب کردن کمد لباس کمک می کند، هیچ فضای خالی را هدر ندهید.

عده‌ای روسری‌ها را تا کرده و درون کشو نگه می‌دارند. البته این راه‌حل برای آن دسته از روسری‌هایی ضخیم مناسب است. و روسری‌های حریر و ابریشمی را چروک می‌کند.

روسری‌های نازک را روی چوب لباسی آویزان کنید، تا بدون چروک و همیشه قابل استفاده بمانند.

برای اینکه فضای بیشتری داشته‌باشید، می‌توانید از تعدادی حلقه آویز هم استفاده کنید. آنها را به داخل چوب لباسی بیاندازید، و روسری و کروات را از آن آویزان کنید.

پیشنهاد مطالعه مقاله خرید نظم دهنده لباس | هنگام خرید نظم دهنده به چه نکاتی توجه کنیم؟  از سایت گروه تولیدی سان.

فضای خالی بین دیواره‌های کمد را به زیورآلات خود اختصاص دهید. برای اینکار از یک ارگانایزر استفاده کنید. و به راحتی جواهرات خود را درون آن بگذارید.

می‌توانید با به کاربردن چند قلاب کوچک نیز به این هدف برسید و گردنبند‌های خود را از آن آویزان کنید.

از جعبه‌های پارچه‌ای نگه دارنده استفاده کنید. این جعبه‌ها از فضاهای کوچک به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنند. و می‌توانند نگه دارنده مناسبی برای کفش و لباس باشند.

قانون کاربردی برای مرتب کردن کمد لباس! یکی داخل، یکی بیرون

گاهی با وجود تلاش‌های فراوانی‌ که انجام می‌دهید، بازهم آخر سال با انبوهی از لباس‌هایی که دیگر دوستشان ندارید یا بسیار قدیمی شده‌اند مواجه می‌شوید.

برای اینکه دیگر با همچین صحنه‌ای روبرو نشوید، یک راه‌ حل بسیار منطقی وجود دارد. قانونی کوچک و ساده به نام، یکی داخل یکی بیرون.

این قانون ساده باعث می‌شود در آخر سال کمد لباس شما منفجر نشود.

روش کار به این شکل است که، با خرید یک لباس تازه یکی از لباس‌های قدیمی خود را از کمد لباستان خارج کنید. لباسی را انتخاب کنید که یادتان نمی‌آید آخرین بار کی آن را پوشیده‌اید.

حتی می‌توانید آن را به یک مرکز خیریه اهدا کنید.

نمایش گذاشتن کفش ها؛ قانون دوم کمد لباس مرتب

اگر می‌خواهید کمد‌ خود را بازسازی کنید، ساخت فضاهای ذخیره سازی را در اولویت خود قرار دهید. تعدادی قفسه در کنار کمد نصب کنید، و کفش‌هایتان را بر حسب رنگ و کاربردی که دارند طبقه بندی کنید.

آنها را به شکلی زیبا در کنار هم بچینید، با اینکار یک دید کلی نسبت به پوششی که صبح روز بعد خواهید داشت دارید. و به راحتی می‌توانید لباس و کفش و مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

اگر فضای کمی برای کفش‌هایتان در اختیار دارید، کفش‌هایی که دیگر مناسب این فصل نیستند را برداشته. و درون یک جعبه قرار داده و زیر تخت یا داخل زیرزمین بگذارید.

مرتب کردن کشو لباس؛ بخش اساسی کمد

اکثر ما خانم فکر میکنیم، مرتب کردن کشو فقط تاکردن لباس و گذاشتن داخل کشو هست. اما می تونیم با ساختن یک تقسیم کننده کشو، بصورت مرتب و تمیز کمد خودمان را بچینیم. تقسم کنننده های کشو به دوقسمت نمد و کارتن ساخته می شوند. هردو نوع تقسیم کننده را می توانید خودتان یا از فروشگاه ها اینترنتی سان خریداری کنید.

پیشنهاد مطالعه تقسیم کننده کشو | مراحل ساخت تقسیم کننده کشو از فروشگاه اینترنتی سان.

فرصت را از دست ندهید؛ مرتب کردن کمد لباس را از همین حالا شروع کنید.

برای خرید نظم دهنده لباس از فروشگاه اینترنتی سان از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید.

شماره های تماس:

۰۹۹۰۴۶۰۰۱۷۷

۰۹۹۰۴۶۰۰۱۸۸

ارتباط از واتس اپ: ۰۹۹۰۴۶۰۰۱۸۸

ایمیل: Seyedjafar.seyedabadi@gmail.com

اینستاگرام: sun_organizer

تلگرام: sun_digi

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟