فروشگاه اینترنتی سان

تقسیم کننده کشو | مراحل ساخت تقسیم کننده کشو

نظم دهنده کشو

طبقه بندی و نظم دهی

با مطالعه این مطلب و پیروی از این گام ها، در کوتاه ترین زمان تقسیم کننده کشو بسازید و برای همیشه از شر نامرتبی کشوهایتان خلاص شوید. با ما همراه باشید.

 از کشو های شلوغ و به هم ریخته ی خود خسته شده اید؟ ما به شما روشی ساده و سریع برای تقسیم بندی کشو هایتان معرفی خواهیم کرد.

با دم دستی ترین متریال و در کوتاه ترین زمان (۱۵ دقیقه) به یک کشوی مرتب و سازمان یافته دست پیدا کنید.

 

مرحله اول ساخت تقسیم کننده کشو

در پاسخ به سوال چگونه تقسیم کننده کشو بسازیم ؟ ابتدا بهتر است هر کشو را به وسیله ای خاص اختصاص دهید.

در این تصویر، کشو مورد نظر را به قرار گیری جوراب ها اختصاص داده. و می خواهیم با تقسیم بندی درست آن، از گم شدن و لنگه به لنگه شدن جوراب ها جلوگیری کنیم.

کشو جوراب

کشو را کاملا خالی کنید. جهت طراحی نحوه ی تقسیم بندی کشوی خود باید بر اساس ابعاد آن و مقدار فضایی که دارید پیش روید.

 

ساخت تقسیم کننده

مرحله دوم ساخت تقسیم کننده کشو

در این مرحله از ساخت تقسیم کننده کشو با مقوا با استفاده از کاتر شروع به برش مقوا کارتن به اندازه ی مناسب کنید.

این اندازه در واقع نباید زیاد از حد بلند باشد که مانع باز و بسته شدن راحت در کشوها شود. هم چنین آنقدر کوتاه نباشد که نقش خود را از دست دهد.

طرح تقسیم کننده کشو را مشخص کنید؛ به گونه ای که متناسب با ابعاد جوراب ها باشد. جوراب ها را در هم لوله کرده و بدین گونه با قرار دادن ، ابعاد تقریبی را اندازه بزنید.

طرح تقسیم بندی

طرح تقسیم بندی کشوی موجود در تصویر بدین صورت است : ۲ محور در راستای افقی و ۲ محور در راستای عمودی. (محور دوم درواقع فضای پشتی و نگه دارنده جوراب هاست ، به عبارتی در راستای افقی تنها یک تقسیم بندی داریم.)

برش تقسیم کننده

به اندازه ی مورد نیاز مقوای کارتن را بریده و به فاصله مناسب (به اندازه ی قرارگیری جوراب ها) از لبه های آن برش بزنید. ( با مشاهده ی تصاویر بعدی این موضوع را به خوبی متوجه خواهید شد.)

برش تقسیم کننده

قسمت های برش زده را جدا کنید. این قسمت ها قرار است الهامی از کام و زبانه باشند.( با چند بار حرکت رفت و برگشتی کاتر به راحتی جدا خواهد شد.)

ساخت تقسیم کننده

در این مرحله از آموزش ساخت تقسیم کننده کشو مانند شکل میزان برش از هر طرف باید تا لبه ی یک خط تمام شود. (دلیل این امر را در تصاویر بعدی بهتر متوجه خواهید شد.)

از هرکدام از این مقوا ها باید دو سری تقسیم کننده کشو بسازید.

از هرکدام از این مقوا ها باید دو سری تقسیم کننده کشو بسازید.

 

ساخت تقسیم کننده کشو

مرحله سوم ساخت تقسیم کننده کشو

 

 

ساخت تقسیم کنند

مقوا ها را از قسمت برش داخل هم فرو ببرید. (خوبی این روش به این دلیل است که نیازی به چسب ندارید.)

مقوا ها را خم کرده (ارتفاع مقوا ها به گونه ایست که مجبورید کمی آن را خم کنید که به داخل بروند) و در داخل کشو قرار داده و آن را مرتب و صاف در کشو بگذارید.

ساخت کشو

جوراب ها را داخل کشو قرار دهید. آن هایی که بیش تر استفاده دارید را در قسمت هایی جلویی بچینید. (معمولا جوراب های زمستانی به دلیل حجم بیش تر در جلو قرار می گیرند).

جوراب های کوتاه را می توانید به صورت ایستاده قرار دهید. (بهتر است جوراب ها را در هم لوله کنید تا از لنگه به لنگه شدن آن ها جلوگیری شود).

* در مطالب بعدی شما را باسایر نظم دهنده های دکوراسیون منزل آشنا خواهیم کرد، پس برای اطلاع از به روزترین ایده های طراحی و دکوراسیون داخلی همراه فروشگاه اینترنتی سان باشید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟