فروشگاه اینترنتی سان

نظم دهنده کشو و کمد | دلایل استفاده از  نظم دهنده برای تمیز و مرتب نگه داشتن خانه

نظم دهنده کشو و کمد

نظم دهنده کشو و کمد

تمیزکاری و نظافت منزل کاری نیست که با انجام آن به شما خوش بگذرد، همه این را می دانیم. در واقع بجای آن کار می توانید صدها کار واجب دیگر انجام دهید. اما یک خانه بی نظم و نامرتب نمی تواند خبر خوبی باشد. این نکته را همه می دانند که یک محیط بی نظم، سطح اضطراب و استرس شما را بالا می برد.

وقتی در محیطی به هم ریخته قرار دارید و انبوهی از وسایل نامرتب شما را احاطه کرده اند، در واقع این تمرکز شماست که اولین قربانی آن شرایط می شود. چرا که تمرکز کردن بر چیزی که باید روی آن دقت داشته باشید غیرممکن می شود. این محیط بی نظم باعث گم شدن مکرر اشیاء و وسایل هم می شود. و شاید بارها اتفاق افتاده باشد که چندین بار به دنبال کلید خود گشته باشید و در نهایت آن را در گوشه ای از اتاق زیر یکی از لباس ها پیدا کرده باشید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

همچنین یک خانه ی بی نظم به انسان احساس گناه و سردرگمی هم می دهد. دائما فکر می کنید که کاری داشته اید که انجام نداده اید. و اغلب هم این اتفاق می افتد.

اگر در منزل بچه دارید که این چالش چندین برابر سخت تر هم می شود. بعضی اوقات به نظر می رسد که با وجود این افرادی که دائما در حال ریخت و پاش هستند، تمیز و مرتب نگه داشتن منزل کار غیرممکنی است.

اما باید بدانید که چندان هم غیرممکن نیست. اینکه به بچه ها یاد دهید وسایل خود را مرتب نگه دارند. و در کارهای منزل هم کمک کنند ممکن است یک راهکار “یک قدم به جلو دو قدم به عقب” به نظر برسد اما باز هم بهتر از هیچی است.

نظم دهنده کشو و کمد

این که برای تمیز و مرتب نگه داشتن خانه، سیستمی قابل مدیریت و راحت داشته باشید. می تواند یک انقلاب بزرگ در بالا بردن کیفیت زندگی و همچنین پایین آوردن سطح استرس شما محسوب شود.

خوشبختانه وسایل ارزشمند زیادی برای تمیز و مرتب نگه داشتن خانه در اختیار داریم. اما باز هم به نظر می رسد که یک حلقه از این زنجیر کم است. یک جای کار می لنگد چرا که می بینیم هرچقدر هم که تمیز می کنیم. باز هم وسایلی وجود دارند که معلوم نیست از کجا می آیند و به کجا باید بروند و نگه داشته شوند.

دائما با این مشکل روبرو هستیم که زحمتی که برای تمیز و مرتب نگه داشتن خانه کشیده ایم خیلی ماندگار نخواهد بود. و دوباره مجبور و جمع و جور کردن خواهیم شد. چرا؟ چون سیستمی برای مدیریت نظم خانه در اختیار نداریم. چون سیستمی در اختیار نداریم که بتوانیم نظم را ماندگار و قابل مدیریت کنیم.

 

این سیستم مدیریتی ماندگار، مقرون به صرفه و سهول الوصول، نظم دهنده نام دارد. در انبوه وسایلی که ما برای مرتب نگه داشتن منزل از آن ها استفاده می کنیم. جای این یک مورد سالهاست که به شدت احساس می شود.

قابل مدیریت و سیستماتیک است. مقرون به صرفه است. اندازه های مختلفی دارد. رنگ بندی های قابل تشخیص و متمایز دارد. محدودیتی در استفاده از آن نیست. به تعداد زیاد قابل تهیه است. با دوام است. نظم دهنده یک راهکار مدیریتی و سیستمی برای حفظ نظم است. محصولات  نظم دهنده شما را در تداوم نظم کمک می کند.

مشاهده انواع نظم دهنده  کشو و کمد از فروشگاه اینترنتی سان

در ادامه به ده دلیل استفاده از نظم دهنده برای تمیز و مرتب نگه داشتن خانه می پردازیم:

۱)   خانه شما همیشه تمیز می ماند – خیلی خوب! این خیلی واضح است. اما فقط به این موضوع فکر کنید که مثلا صبح از خواب بیدار می شوید. یا از سر کار به خانه باز می گردید. و با یک محیط آرام و فضایی منظم روبرو می شوید. حتی فکر کردن به آن هم به آدم انرژی می دهد! همه چیز در یک نظم دهنده های بخصوص قرار دارند.

۲)   زندگی کم استرس تری خواهید داشت – وقتی که هر روز بخشی از زمان تان را برای نظافت کردن و تمیز نگه داشتن خانه صرف می کنید. دیگر نیازی نخواهد بود که یک دفعه روزی ساعت ها صرف تمیز کردن خانه برای خارج کردن آن از وضعیت آشفته و به هم ریخته اش بکنید. با این محصولات دیگر ناامید هم نمی شوید. برای این که سطح به هم ریختگی همیشه پایین می ماند. همچنین می توانید هر وسیله ای را به راحتی پیدا کنید، راحت تر به پخت و پز بپردازید. و بدون استرس و در یک محیط آرام و منظم به راحتی برای رفتن به سر کار آماده شوید. نظم دهنده  ها شما را برای رسیدن به این هدف به راحتی یاری می کند.

۳)   خانه شما از نظر زیبایی شناختی بهتر به نظر می رسد – منظم نگه داشتن منزل یعنی این که همیشه آن مکان در بهترین حالت ممکن قرار دارد. یاد آن لحظه ای بیفتید که عاشق خانه تان شدید و قصد خرید یا اجاره آن را کردید. اگر می خواهید همواره آن حس را داشته باشید، فضای منزل را مرتب نگه دارید. به علاوه، وقتی هم مهمان ناخوانده ای برای شما از راه می رسد، دیگر نگرانی وضعیت ظاهری و نظم خانه را نخواهید داشت.

نظم دهنده کشو و کمد

۴)   زمان کمتری را صرف نظافت می کنید – تمیز کردن دائمی خانه راحت تر از زمانی است که بخواهیم خانه را از حالتی کاملا به هم ریخته و کثیف به وضعیتی تمیز و منظم تبدیل کنیم. صرف روزانه چند دقیقه در گوشه و کنار منزل باعث صرفه جویی در زمان به جای ساعت ها تمیزکاری و نظافت آخر هفته می شود. دست دست نکنید – بلند شوید و آن ظرف های نشسته را بشویید. جاروبرقی بکشید و یا دستشویی را خیلی سریع تمیز کنید. به این صورت با مدیریت زمان های تان، از نظافت کاری های چند ساعته خلاص می شوید. نگران وسایل بهم ریخته هم نباشید. هر یک را در نظم دهنده مختص خود قرار دهید و کار تمام است.

۵)   از تولید مثل حشرات جلوگیری کنید – جدا از لذتی که نگاه کردن به یک خانه تمیز دارد، از طرفی هم نیاز به نگرانی برای حشرات و موجودات موذی هم نیست. هر بی نظمی را به سرعت تمیز و مرتب کنید. ظرف های نشسته را رها نکنید و نگذارید سطل زباله تان پر بماند. همچنین نگذارید هر چیزی رو هم انباشته شود و به همان حالت بماند. مطمئن باشید که اگر هر چیزی در جعبه نظم دهنده مرتبط به خود قرار داشته باشد. و نظافت عمومی فضای منزل را هم رعایت کنید، نیازی برای نگرانی و ترس از رشد انواع حشرات در منزل تان نیست.

نظم دهنده کشو و کمد سان

۶)   طول عمر وسایل منزل افزایش پیدا می کند – عمر بعضی وسایل با تمیز و مرتب نگه داشتن آن ها بیشتر می شود. برای مثال، تمیز نگه داشتن فرش باعث طولانی تر شدن عمر آن و همچنین زیبا و تمیز ماندن آن در طول زمان می شود. یا مثلا کنترلهایی که ما برای کنترل تلویزیون یا دستگاه دی وی دی مان استفاده می کنیم به راحتی زیر دست و پا قرار می گیرند. و طبیعتا طول عمرشان کم می شود. جعبه نظم دهنده راهکار خوبی برای نظم دادن به این نوع وسایل می تواند باشد.

۷)   محیط خانه برای بچه ها امن تر خواهد بود – در واقع برای همه امن تر خواهد بود. وقتی چیزی سر راه نباشد یعنی احتمال زمین خوردن یا لگد کردن وسایل هم نیست. همچنین وقتی کف خانه تمیز و بدون وسیله باشد به این معناست که خطرات کمتری برای کودکان و بچه ها وجود خواهد داشت.

خرید نظم دهنده کشو و کمد

۸)   می توانید هر چیزی که نیاز دارید را در زمانی که آن را نیاز دارید پیدا کنید – یکی از مهمترین و اصلی ترین اهداف منظم نگه داشتن منزل، بخصوص استفاده از نظم دهنده برای نظم بخشیدن به آن، این است که برای هر وسیله ای فضایی مشخص اختصاص دهید. این کار نظم را ماندگار، و نظافت را راحت تر می کند. همچنین، با استفاده از این روش، جای دقیق هر وسیله و شی را به راحتی به خاطر می آورید.

۹)   باعث افزایش سطح بهداشت و نظافت می شود – تمیز و منظم نگه داشتن محیط خانه شما را مطمئن می کند. که در محیطی امن و عاری از خطر زندگی می کنید. نظافت در کنار نظم معنی پیدا می کند. خانه تمیز یعنی خانه ای که علاوه بر جلوگیری از بیماری ها و میکروب ها، از آسیب های بدنی و فیزیکی هم در محیط آن جلوگیری شود. که این کار با منظم نگه داشتن وسایل امکان پذیر است.

۱۰)   گرد و خاک و سایر عوامل حساسیت زا را از محیط خانه دور می کنید – نظافت مرتب منزل، باعث کم شدن سطح گرد و خاک و عوامل حساسیت زا از سطوح می شود. و محیط عمومی خانه برای همه افراد خانواده بهتر خواهد بود. بخصوص برای افرادی که آلرژی یا حساسیت های بخصوصی دارند. مطمئنا علاوه بر نظافت،  استفاده از محصولات نظم دهنده هم در حفظ نظافت وسایل کمک شایانی خواهند کرد.

 

با نظم دهنده، مرتب کنید و مرتب بمانید

خرید نظم دهنده کشو و کمد

هر چند وقت یکبار قطعا منزل نیاز به یک نظافت اساسی تر پیدا می کند. اما به امید خانه تکانی شب عید صبر نکنید. هر زمان که وقت و انگیزه کافی دارید دست به کار شوید و به این که در چه ماهی از سال هستید توجهی نکنید. یک یا دو آخر هفته را برای همین منظور تعیین کنید. و اگر امکانش هست به افراد خانواده هم وظایفی را محول کنید. و کار نظافت منزل را در زمانی که به آن تخصیص داده اید انجام دهید.

بعد از آن هم همچنان به تمیزکاری های کوچک و گوشه و کنار منزل ادامه دهید. تا از داشتن خانه ای تمیز و مرتب در تمامی ماه های سال لذت ببرید. در این بین هم با استفاده از جعبه های نظم دهنده کار نظم دهی به محیط را راحت تر کنید. بدون جعبه های نظم دهنده، دادن راهکار برای منظم نگه داشتن منزل سخت می شود. جعبه نظم دهنده یک راهکار خوب و راحت برای مرتب کردن و همچنین مرتب نگه داشتن هر نوع محیطی است.

از نظم دهنده ها در محیط منزل حتما استفاده کنید

یادتان باشد که نظم دهنده ها باعث نظافت و مرتب بود هر چه بهتر وسایل می شوند. چرا که آن ها را در برابر انبوهی از گرد و قبار و میکروب ها محافظت می کنند. همچنین با قرار دادن وسایل در نظم دهنده ی منزل تان، از آن ها در برابر انواع آسیب ها محافظت می کنید. با این کار، احتمال این که کسی هم اشتباها با آن وسایل برخوردی داشته باشد کم می شود. و امنیت اهالی خانه حفظ می شود. نظم دهنده های فروشگاه اینترنتی سان شما را در این کار یاری خواهند کرد.

جهت سفارش و ارتباط با کارشناسان گروه تولیدی سان از مسیر های ارتباطی زیر اقدام فرمایید:

شماره های تماس:

۰۹۹۰۴۶۰۰۱۷۷

۰۹۹۰۴۶۰۰۱۸۸

ارتباط از واتس اپ: ۰۹۹۰۴۶۰۰۱۸۸

ایمیل: Seyedjafar.seyedabadi@gmail.com

اینستاگرام: sun_organizer

تلگرام: sun_digi

فروشگاه اینترنتی نظم دهنده گروه تولیدی سان:

تقسیم کننده کشو و کمد ، نظم دهنده کشو و کمد ، نظم دهنده لباس، ارگانایزر پارچه ای،  نظم دهنده ، کاور پتو ، کاور لحاف و تشک ، باکس اسکلت دار ، باکس برزنتی ، باکس زیپ دار ، باکس پارچه ای ، پخش عمده نظم دهنده ، پخش عمده تقسیم کننده ، پخش عمده انواع کاور ، تولید نظم دهنده ، تولید تقسیم کننده کشو ، خرید تقسیم کننده کشو ، استند آرایشی ، باکس ده خانه کفش ، نظم دهنده پارچه ای ، جا جورابی ، پتو کاور ، باکس برزنتی اسکلت دار ، کاور کیف و کفش ، آویز لباس جادویی ، هولدر حوله و دمپایی ، ساک پیک نیک .

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟