فروشگاه اینترنتی سان

نظم دهنده کشویی | با بی نظمی اتاقتان خداحافظی کنید

خرید نظم دهنده

با بی نظمی اتاقتان خداحافظی کنید

نظم دهنده کشویی

بارها پیش آمده که میخواهیم چند وسیله را در داخل کشو کمدمان بگذاریم و ممکن است بخاطر شلوغی داخل کشو وسیله مورد نظر را گم کرده.

به همین منظور میتوانیم برای کشوی خود نظم دهنده کشو بخریم.

معمولا کمدهای لباس خودشان دارای قسمت بندی‌های کلی برای آویزان کردن لباس و قرار دادن کیف و کفش هستند. که تا حدی باعث می‌شود کمدتان مرتب باشد.

اما با اضافه کردن سایر نظم دهنده ها شما فضای بیشتری برای کمدتان ایجاد می‌کنید. تا بتوانید وسایل را با نظم بیشتری در کمد قرار دهید.

استفاده از نظم دهنده ها یکی از ترفندهایی است که می‌تواند اتاق بی نظم شما را سر و سامان بدهد و کمد لباستان را مرتب کند.

 

خرید نظم دهنده کشویی لباس

نظم دهنده دیوار آویز

اگر فکر میکنید که روی میزتان جا مکانی نیست که بتوانید روی آن نظم دهنده قرار دهید. یا اگر فکر میکنید کشویتان بسیار شلوغ است یا اندازه کمی دارد.

میتوانید از نظم دهنده های آویزی نیز استفاده کنید که باعث زیبایی دکوراسیون خانه شما نیز می شود.

نظم دهنده ها در انواع و اندازه های گوناگون در بازار موجود می باشد. که شما با توجه به میزان نیازتان یا حجم لباس ها و لوازمتان میتوانید آن ها را خریداری کنید و یا حتی درست کنید.

نظم و ترتیب بخشیدن به کمد ها

نظم و ترتیب بخشیدن به کمد ها در دکوراسیون منزل نقش مهمی دارد و باید مرتب کردن کمد ها را در برنامه طراحی داخلی منزل گنجاند.

با کمی تغییرات جزیی می توان یک کمد سازمان یافته و منظم ایجاد کرد. انواع نظم دهنده کمد، مانند رگال ، قفسه ، باکس و … برای این نظم دهی به کمد تهیه شده.

با چند ایده که در پایین برایتان نام برده ایم. می توانید در کمترین جا بیشترین وسایل را به بهترین شکل انبار کنید.

کمد لباس بخش بزرگ و اصلی از اتاق خواب شما را در بر می گیرد. پس بسیار مهم است که از نظر ظاهری خوشایند باشد.

تقسیم کننده های کشوی کمد لباس

همه ی ما زیر و رو کردن کشو برای یافتن تیشرت یا جوراب موردنظرمان را تجربه کرده ایم. و چه تجربه ی آزاردهنده ای!

استفاده از تقسیم کننده های کشو سبب می شود هر کالایی در مکان مخصوص به خود قرار گیرد.

تقسیم کننده های کشو از بهترین ایده ها برای جاجورابی و لباس ها هستند.

خرید تقسیم کننده کشو

آینه در کمد لباس

فلسفه ی حضور آینه در کمد لباس یا نزدیک به آن برای همه واضح است. اما باید بدانید نیازی نیست یک اتاق لباس بزرگ داشته باشید، تا بتوانید از این وسیله بهره ببرید.

آویزان کردن آینه پشت درب کمد نیز کار شما را راه می اندازد.

نمایشی خیره کننده در کمد لباس

اکنون شما کمدی جادار تر با اکسسوری های نظم دهنده دارید. و زمان آن است که هر چیزی را به جای خود در کمد برگردانید. و کمدتان را مانند یک صحنه ی نمایش بچینید.

بهتر است هر چه دارید در دید باشد. زیرا ممکن است بعضی چیزها را فراموش کنید. اگر کمد یا اتاق لباس خود را مانند یک فروشگاه لباس بچینید، می توانید لذت خرید لباس را هر روز تجربه کنید!

خرید نظم دهنده کشویی

گیره‌هایی برای آویزان کردن

یک جفت قلاب کمک می‌‌کند به جا دادن یک سری از وسایل در دیواری باریکی و بلند. استفاده راحت و ارزان از این قلاب‌ها به طور معجزه آسایی اقلام را از له شدن و چلانده شدن محافظت میکند.

سبد لباس چرک در کمد لباس

هر کمد بزرگی به یک سبد دم دستی برای لباس های چرک نیاز دارد اما این سبد الزاما بدنما نیست. این کشوهای جک دار برای جا دادن سبد لباس چرک، به خوبی با کمد تلفیق شده اند.

و ابزاری بسیار کاربردی هستند که تفکیک لباس های چرک از لباس های تمیز را بسیار راحت می کنند.

نورپردازی کمد لباس

نورپردازی صحیح در کمد لباس نیز یکی از ملزومات است. برای اتاق لباس از نورپردازی محیطی در بالای سر و نورپردازی موضعی برای بخش های موردنیاز مانند آینه استفاده نمایید.

فروشگاه اینترنتی سان با ارائه انواع نظم دهنده کشو در خدمت شما بزرگواران می باشد. شما با توجه به فضایی که در اختیار دارید، می توانید از انواع مختلف آن برای مصرفی خاص انتخاب می کنید.

مرتب چیدن هر وسیله ای امکان دسترسی آسان به آن ها را می دهد. پس به فکر مرتب کردن کمد و وسایل خود باشید. در نتیجه ارگنایزرها بهترین انتخاب شما هستند.

خرید انواع ارگانایزر از فروشگاه اینترنتی سان

اینستاگرام: sun_organizer
تلگرام: sun_digi
دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟