فروشگاه اینترنتی سان

نظم دهنده های پارچه ای چه کاربرد هایی دارند؟

نظم دهنده لباس

در این مقاله با کاربرد نظم دهنده های پارچه ای آشنا می شویم.

اکثر خانم ها همیشه از نامرتب بودن کشوهای داخل منزل به مشکل بر می خورند و مرتب کردن همه روزه تمام کشوها کار طاقت فرسایی است.

با داشتن این باکس می توانید هر کشویی را مرتب نمایید البته به سایزش دقت داشته باشید این باکس برای چیزهای کوچک استفاده می شود.

مناسب برای کشو جوراب ، کشو لباس زیر و زیورآلات و غیره همچنین دارای رنگ بندی شاد و ملایم و از کیفیت خوبی نیز برخوردار می باشد.

این محصول دارای کاربری های بسیار زیادی است که با هوش و ذکاوت خود می توانید آن ها را کشف کنید!

 

کاربرد های نظم دهنده های پارچه ای

مناسب براى نظم دادن جوراب ، لباس زیر ، لوازم آرایش ، لوازم ریز و غیره.

مناسب برای کشو های آشپزخانه ، اتاق کار ، اتاق بچه ، اتاق خواب ، آشپزخانه و غیره.

 

جنس نظم دهنده پارچه ای

نظم دهنده پارچه ای از جنس پارچه و با کیفیت بسیار خوبی تولید شده و دارای رنگ بندی متنوع و زیبایی می باشد. این نظم دهنده ها پارچه ای دارای چندخانه مجزا است. که از آنها می توانید برای نگهداری حوله، پارچه، جوراب و یا لباس کودک به صورت تفکیک شده و کاملاً منظم درون کشو استفاده کنید.

این کار مانع از در هم آمیختگی لباس ها با یکدیگر می شود. یکی از ویژگی های بارز این محصول را می توان قابلیت استفاده برای کشوهای مختلف باشد. و همچنین امکان قرار گیری چند عدد از آنها در کنار یکدیگر داخل یک کشو اشاره نمود.

 

توضیحات تکمیلی نظم دهنده ها

کشو ها محل قرار دادن و نگهداری لوازم و وسایل کوچک می باشند. که در عین حال امکان دسترسی سریع و ساده تر به آنها را نیز برای شما محیا می کنند.

کافیست کشو میز و یا کمد خود را بیرون بکشید و لوازم مورد نیازتان را بردارید.

ساده به نظر می رسد، اما یک ایراد کوچک باقی می ماند. که باعث به وجود آمدن مشکلات بزرگ و یا حتی در برخی مواقع منجر به خراب شدن وسایل و لوازم داخل کشو می شود. آن هم عدم وجود امکان تفکیک لوازم داخل کشو است.

برای حل این مشکل ابزار متنوعی از جمله تقسیم کننده های کشو در ابعاد و طرح های مختلف طراحی و ارائه شد که با استفاده از آنها می توانستید لوازم و وسایل خود را به صورت مجزا داخل کشو قرار دهید.

این بار یکی از جدیدترین نوع این محصولات را با عنوان نظم دهنده پارچه ای به شما معرفی می کنیم. محصولی با طراحی نوین، زیبا، ساده و در عین حال کاملاً کاربردی برای نظم دادن به محتویات داخل کشوی میز و کمد.

نظم دهنده پارچه ای

سایر مشخصات نظم دهنده پارچه ای

  • ارگانایزر کشویی.
  • در چندین رنگ زیبا.
  • قابل شستشوی سریع و راحت.
  • طراحی شده به شکل مستطیلی.
  • تقسیم کننده کشوی کمد و دراور، کشوی کابینت و…
  • مناسب برای نگهداری انواع جوراب، لباس زیر، حوله، دستمال و…

این محصول با کیفیت ایرانی تاشو بوده و می‌توانید به سادگی آن را درون ساک و چمدان سفر خود قرار دهید و این نظم دهنده را در سفر همراه داشته باشید.

برای خرید انواع نظم دهنده و مشاهده محصولات بیشتر، لطفا به صفحه فروشگاه سان دیجی ما مراجعه فرمایید.

 

 

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟