فروشگاه اینترنتی سان

فواید نظم دهنده | خرید نظم دهنده

نظم دهنده

فواید نظم دهنده

محصولات نظم دهنده که به تازگی جایگاه خوبی در منازل و محیط های کاری پیدا کرده اند. یکی از موثرترین و عملی ترین راهکارهای ایجاد نظم و آرامش در هر نوع محیطی محسوب می شوند.

انواع  نظم دهنده، همانطور از اسم شان هم پیداست، وظیفه ی نظم دهی به محیط را دارا هستند. و می توانند به روشی آسان و در عین حال مقرون به صرفه، نظم را به هر محیطی بازگردانند.

مسئله ی نظم همیشه از اهمیت فراوانی برخوردار بوده است. این یک حقیقت علمی است که محیط های منظم اثرات روحی و روانی قابل توجه ای بر افراد می گذارند.

یک محیط کاری منظم باعث افزایش بازدهی و صرفه جویی قابل توجه در زمان می شود. یک منزل که با محصولات نظم دهنده طراحی و منظم شده است، طبیعتا از نظر سطح انرژی و آرامش بصری از استانداردهای بالایی برخوردار خواهد بود.

از همین رو لوازم نظم دهنده فواید بسیار زیادی دارند. در ادامه به فواید استفاده از نظم دهنده در محیط کار و زندگی می پردازیم.

فواید نظم دهنده : ایجاد آرامش

همه ی ما تابه حال بی نظمی را در مکان ها و فضاهای مختلف تجربه کرده ایم. این بی نظمی می توانسته در خیابان باشد یا در اتاق خواب یا در محل کارمان.

این که آن بی نظمی در چه شرایطی حاکم بوده از یادمان می رود، اما حس بدی که از محیط های بی نظم می گیریم همواره با ما می ماند.

شما فقط کافیست که به صحنه ی یک چهارراه که چراغ راهنمایی اش خراب شده و خودروها از چهار طرف در هم قفل شده اند فکر کنید. نا خودآگاه حس بدی می گیرید و حتی تصور خود در آن شرایط را ناخوشایند می بینید.

پس نظم و آرامش رابطه ی مستقیم با هم دارند. حال فکر کنید که اولین و مهم ترین فضایی که در آن زندگی می کنیم، یعنی خانه، از نظم کافی برخوردار نباشد.

به صورت خودکار همه چیز به هم می ریزد و حس آرامش از ما دور می شود. طبق تحقیقات انجام شده توسط دانشمندان و محققان، محیط منظم با کارکردهای مثبت مغزی رابطه مستقیم دارد. هر چه محیط منظم تر باشد، عملکرد بدن ما هم با آرامش بیشتری همراه خواهد بود.

یک محیط آرام و منظم باعث تنظیم تنفس و ضربان قلب ما می شود. که حاصل نهایی آن می شود یک حس دلچسب آرامش.

برای این که آرام بمانید، یک محیط منظم و آرام خلق کنید.

نظم دهنده های فروشگاه اینترنتی سان شما را برای حفظ آرامش محیط و آرامش درونی تان یاری خواهند کرد.

کافی است بر روی لینک فروشگاه اینترنتی سان کلیک کنید. و انواع نظم دهنده های کاربردی را مشاهده کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

خرید نظم دهنده از فروشگاه اینترنتی سان

فواید نظم دهنده : افزایش بازدهی

در هر شرایط و شغلی که باشید، بی نظمی اثر منفی خود را خواهد گذاشت. بازدهی یک کارمند بی نظم بانک، بسیار پایین خواهد بود.

چرا که بی نظمی همواره اثر بدش رار روی مغز خواهد گذاشت.

یک کارگاه یا کارخانه بی نظم، تاوان سنگینی را بابت رعایت نکردن نظم در امور و چیدمان وسایل پرداخت خواهد کرد.

بازدهی یعنی نسبت انرژی صرف شده با نتایج حاصله.

حال اگر خانه یا محل کار ما به خاطر عدم رعایت نظم، مانع از بالا رفتن بازدهی ما در هر کاری شود، مطمئنا ضررش بیشتر از سودش خواهد بود. بازدهی یعنی این که در پایان روز، کارها به موثرترین روش و با کمترین میزان خستگی انجام شده باشند.

ارگانایزر و نظم دهنده های فروشگاه اینترنتی سان می توانند شما را در نظم بخشیدن به منزل، شرکت، کارگاه، کارخانه یا سازمان تان کمک کنند. بازدهی بیشتر یعنی این که همه بدانند هر چیزی را کجا پیدا کنند. و در نتیجه از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری شود. بازدهی بیشتر یعنی بخاطر بی نظمی و رعایت نکردن اصول نظم بخشیدن به محیط (استفاده از قوانین فایو اس ۵S) ، کسی دچار آسیب بدنی نشود.

محیط کار یا منزل خود را با لوازم نظم دهنده مرتب کنید. و میزان بازدهی کار خود را در پایان روز مقایسه کنید. بازدهی بیشتر در محیط منزل یا کار، با نظم دهنده گروه تولیدی سان.

فواید نظم دهنده : مدیریت آسان وسایل

فرقی نمی کند کجا باشید؛ منزل یا محل کار. همواره بعد از مدتی متوجه حجم زیادی از وسایل به هم ریخته می شویم که خودمان هم نمی دانیم چه شد که محیط به این وضع درآمد.

این که ما بدانیم چه وسیله ای کجاست خیلی مهم است. قبلا اشاره کردیم که رعایت همین یک مورد به ظاهر ساده، باعث افزایش سطح بازدهی می شود. اما در شرایطی هم قرار می گیریم که وسایل زیادی در اطراف مان هستند که همه آن ها به نوعی مهم هستند. و نمی توانیم آن ها را بایگانی کنیم.

مانند بسیاری از ادارات و سازمان ها که حجم زیاد مراجعات همواره رعایت نظم و انضباط را برای آن ها مشکل کرده است. نظم دهنده های گروه تولیدی سان مدیریت وسایل را آسان تر می کنند.

شما بزرگواران می توانید از انواع مختلف نظم دهنده های سان، با توجه به اندازه و رنگ بندی و کاربرد متنوع آن ها، هر کدام را به یک دسته از وسایل اختصاص دهیم.

مدیریت وسایل با نظم دهنده واقعا و عملا آسان تر می شود. نظم دهنده اندازه ها و رنگ های متنوعی دارند. و تقریبا وسیله ای نیست که نتوان در هر یک از آن ها جای داد. با نظم دادن موثر به وسایل زندگی و کاری تان، پیدا کردن آن ها نیز آسان تر می شود. نظم دهنده ها، یک راهکار موثر برای مدیریت و نظم بخشیدن به وسایل کار و زندگی.

فواید نظم دهنده : صرفه جویی در زمان و هزینه

مطمئنا تابه حال برای شما اتفاق افتاده که به واسطه بی نظمی، زمان و انرژی زیادی را برای پیدا کردن یک وسیله خاص صرف کرده باشید. این اتلاف زمان و انرژی بسیار خسته کننده است.

فکر کنید که باید دائما بخشی از توان ذهنی تان صرف به خاطر آوردن جای وسایل شود. این کار انرژی مغزی شما را هدر می دهد و تمرکزتان را کم می کند. به جای این که توان ذهنی شما صرف تمرکز بر مسائل مهم کاری و پیشرفت شخصی شما شود، دائما باید به فکر پیدا کردن وسایل در ذهن تان باشید. این کار زمان گیر هم هست.

فکر کنید که برای رفتن به یک مهمانی به یک دست لباس نیاز دارید. به جای صرف ۱۰ ثانیه برای پیدا کردن آن، باید ۱۰ دقیقه زمان صرف پیدا کردن آن لباس بکنید. این اتلاف زمان و انرژی اثر منفی خود را در هر کار یا فعالیتی نشان خواهد داد.

این میزان هدر رفت زمان و انرژی شما را خسته می کند. و به طبع بازدهی و عملکرد مثبت شما را کاهش می دهد. محصولات نظم دهنده ی سان، با نظم بخشیدن و ایجاد آرامش و انضباط در محیط منزل یا کار، می توانند شما را در صرفه جوی در زمان و انرژی یاری کنند.

نظم دهنده ها علاوه بر صرفه جویی در زمان و انرژی، در کاهش هزینه ها نیز موثر هستند. ما نمی توانیم برای نظم بخشیدن به وسایل دائما از اسباب و اثاثیه استفاده کنیم. با این روند، پس از مدتی دور و اطراف مان پر می شود از وسایلی بزرگ و جاگیر که علاوه بر جاگیر بودن، هزینه ی زیادی نیز به ما تحمیل می کنند.

نظم دهنده سان یک راه حل منطقی و مقرون به صرفه برای نظم بخشیدن به وسایل محیط منزل یا کار شما هستند. هزینه کم، تنوع در اندازه، دوام، تنوع رنگ و استحکام  نظم دهنده سان، مطمئنا می توانند تا مدت زمانی طولانی، باعث ایجاد آرامش و نظم در هر فضایی باشند.

فواید نظم دهنده : نظم بخشیدن راحت تر به محیط

صرفه جویی در زمان و هزینه به واسطه رعایت نظم، یکی از بهترین دستاوردهای استفاده از نظم دهنده ها است، اما باید سهولت این فرآیند را هم در نظر بگیریم. یک ست نظم دهنده کشو به راحتی باعث نظم بخشیدن به کشو اتاق شما می شود.

سهولت فرآیند نظم دادن به محیط خود یکی از فاکتورهای مهم است.  این محصولات را به راحتی می توان در هر محیطی استفاده کرد. منزل، شرکت، کارگاه یا کارخانه فرقی نمی کند. هر جا که نیاز به نظم پیدا کردن داشته باشد، نظم دهنده سان می توانند اولین و عملی ترین راه حل باشند.

فواید نظم دهنده : تداوم نظم

مهم تر از ایجاد نظم در محیط، حفظ آن است. ما همگی به این داستان آشنا هستیم که بعد از مدتی که محیط منزل یا کار را مرتب کرده ایم، دوباره شرایط به وضع آشفتگی قبل برگشته است.

زحمت زیادی را برای نظم دادن به محیط مورد نظرمان متحمل می شویم. اما چه فایده که این همه زحمت، ماندگار نیست و انگار که زندگی ما محکوم به بی نظمی است.

اینجاست که متوجه اهمیت حفظ نظم می شویم. شاید هم بتوان گفت که حفظ نظم از ایجاد نظم دشوارتر است. یکی از اصول نظم دهی به محیط با قوانین فایو اِس ۵S هم به همین موضوع یعنی حفظ نظم و انضباط اشاره دارد.

مطمئنا حفظ نظم، کار سختی است اما می توان با داشتن ابزار و وسایل درست از دشواری این کار کم کرد. مطمئنا نظم دهنده های سان می توانند ما را در حفظ نظم کمک کنند.

فقط کافیست که تصمیم بگیریم کدام وسایل به کدام نظم دهنده تعلق دارند. از آن پس احتمال کمی وجود دارد که دیگر آن وسایل را در آن نظم دهنده بخصوص پیدا نکنیم. چون که بدن ما به صورت ناخودآگاه یاد گرفته که برای پیدا کردن فلان وسیله باید به جعبه نظم دهنده مورد نظر مراجعه کنیم.

نظم دهنده سان یک ابزار عالی و ماندگار برای ماندگاری نظم و ترتیب در هر شرایطی هستند. مهم نیست که شما در منزل از آن ها استفاده می کنید یا در محیط کار. این نظم دهنده همواره جز وسایل فوق ضروری برای حفظ نظم در هر محیطی به شمار می روند. با نظم دهنده سان مطمئنا می توانند شما را در حفظ و تداوم نظم در منزل یا محیط کار کمک کنند.

نظم دهنده سان

نظم دهنده سان باعث شده که این طیف وسیع از تنوع، توانایی پاسخ به هر نوع نیازی را داشته باشد. در تولید نظم دهنده سان از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده است. از آنجایی که استفاده از رنگ، خود یکی از اصول صحیح نظم دهی به محیط است، لذا تنوع رنگ در تولید این محصولات نظم دهنده از اهمیت فراوانی برخوردار بوده است.

کیفیت بالای تولیدات نظم دهنده سان ، می تواند این اطمینان را به همه خریداران و مشتریان بدهد که تا مدت ها امکان استفاده از این محصول وجود خواهد داشت.

قیمت هم یکی از اصول اساسی ما در تولیدات مان است. نظم دهنده سان با قیمت هایی مقرون به صرفه و عادلانه، می توانند توسط تمامی اقشار جامعه مورد استفاده قرار گیرند و هر شخصی با هر توان مالی می تواند به راحتی نظم و زیبایی را در محیط زندگی یا کار خود جاری کند.

فواید استفاده از جعبه های نظم دهنده فقط به مواردی که مطرح شدند محدود نمی شود و یک محیط زیبا و منظم، آثار روحی و روانی بسیاری نیز دارد.

نظم دهنده های سان، یک راهکار هوشمندانه برای نظم بخشیدن به محیط.

جهت ارتباط با کارشناسان گروه تولیدی سان از مسیر های ارتباطی زیر اقدام بفرمایید:

شماره های تماس:

۰۹۹۰۴۶۰۰۱۷۷

۰۹۹۰۴۶۰۰۱۸۸

ارتباط از واتس اپ: ۰۹۹۰۴۶۰۰۱۸۸

ایمیل: Seyedjafar.seyedabadi@gmail.com

اینستاگرام: sun_organizer

تلگرام: sun_digi

 

پیشنهاد مطالعه مطالب مرتبط:

انواع نظم دهنده خانه را بشناسید.

خرید نظم دهنده | هنگام خرید نظم دهنده به چه نکاتی توجه کنیم؟

چرا باید تقسیم کننده ‌‌ی کشو بخریم؟|نکات خرید تقسیم کننده کشو

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟