فروشگاه اینترنتی سان

ضرورت خرید نظم دهنده لباس

نظم دهنده لباس

ضرورت خرید نظم دهنده لباس

نظم دهنده لباس از جمله وسایلی است که کمک زیادی می‌‌کند، تا تمامی وسایل خود را در جای مخصوص خود مرتب و منظم و بدون کمترین شلوغی قرار دهید.

این کار علاوه بر پرهیز از ایجاد شلوغی در محیط، دسترسی به لباس‌‌ها را بسیار راحت‌‌تر می‌‌کند.

اما برخی مواقع نوعی از ارگانایزر لباس که خریداری می‌‌کنیم، یک‌‌سری مشکلاتی را نیز برای ما درست می‌‌کنند. که این امر ناشی از خرید اشتباه است. در این مقاله به شما کمک می‌‌کنیم تا به راحتی بتوانید خرید بسیار مناسبی داشته باشید.

نکات خرید نظم دهنده لباس

در این بخش نکات بسیار مهمی را مرور می‌‌کنیم که، به کمک آن نظم دهنده لباس به بهترین شکل در جهت داشتن محیطی خلوت و مرتب کمک می‌‌کند.

organizer

                   نظم دهنده لباس

جنس:

جنس‌‌های مختلفی از نظم دهنده لباس مانند چرمی، پارچه‌‌ای، برزنتی و پلی استر وجود دارند. جنس‌‌های پارچه‌‌ای بهتر است لباس زیادی در آن قرار داده نشود. چرا که در اثر وزن زیاد دسته‌‌ی آنها و یا کف، پاره می‌‌شود. با اینکه نسبت به هر نوع جنس دیگری تنوع رنگ بسیار زیادی دارد. جنس چرمی نسبت به رطوبت مقاومت بسیار بهتری از خود نشان می‌‌دهد. برزنتی و پلی استر نیز مقاومت خوبی از خود نشان می‌‌دهند. و امکان شستشوی راحت در جنس پلی استری فراهم است.

بخش بندی‌‌های مختلف:

یکی از قابلیت‌‌های بسیار جالب و فوق العاده عالی نظم دهنده لباس این است که، دارای sorter یا بخش بندی‌‌های گوناگون باشد. در واقع علاوه بر اینکه خود ارگانایزر لباس به منظور مرتب سازی لباس‌‌ها طراحی می‌‌شود. داخل خود این وسیله نیز لباس‌‌ها دقیق‌‌تر مرتب می‌‌شوند، و بیش از پیش دسترسی به لباس‌‌ها را در مواقع ضروری آسان‌‌تر می‌‌کند.

فضاگیری:

برخی از انواع ارگانایزر لباس، فضای زیادی را اشغال نمی‌‌کنند. به عنوان مثال برخی از آنها را می‌‌توان زیر تخت، داخل کمد و حتی روی باربند ماشین قرار داد.

نوارهای حمل راحت:

در برخی از انواع نظم دهنده لباس، نواری از جنس برزنت وجود دارد که، دورتادور این وسیله قرار داده شده. تا بتوان به راحتی، وزن زیاد را تحمل کرده، و هنگام جابجایی بدون هیچ نگرانی از آسیب دیدن آن را جابجا کنید.

رنگ بندی متناسب با محیط:

پیشنهاد و نکته‌‌ای را مطرح می‌‌کنیم که، رعایت آن ضروری نیست اما باعث می‌‌شود که حس بهتری از خرید خود داشته باشید.

سعی کنید علاوه بر ویژگی‌‌های کاربردی که در بالا ذکر شد، به رنگ بندی و تناسب آن با محیط اطراف نیز دقت کنید. مخصوصا در شرایطی که جنس پارچه‌‌ای با تنوع رنگ بالا خریداری می‌‌کنید. این امر سبب می‌‌شود تا هنگام نگاه کردن به آن حس خوبی نیز منتقل کند.

قابلیت اضافی:

برخی از مواقع نیز نوعی از نظم دهنده لباس برای خرید در بازار وجود دارند که، از جنس بسیار مقاوم آن، برای صندلی استفاده می‌‌کنند. و از این لحاظ کاربردی دو جانبه دارند. این قابلیت برای کسانی که می‌‌خواهند هم کمبود جای نشستن را با طراحی بسیار زیبا جبران کنند. و هم لباس‌‌های خود را در مکانی مخصوص نگهداری کنند، با صرف هزینه‌‌ی بیشتر می‌‌توانند آن را تهیه کنند.

نوع لباس:

نوع لباسی که می‌‌خواهید در ارگانایزر لباس قرار دهید. تعیین کننده‌‌ی نوعی از این وسیله‌‌ی خانگی است که، خریداری خواهید کرد. به عنوان مثال شلوار و پیراهن و یا جوراب، کمربند هر کدام ارگانایزر لباس خاص خود را دارند.

پس دقت داشته باشید که ارگانایزر لباس وسیله‌‌ای است که باید کاربردی و عملی باشد. و با خریدی نامناسب این وسیله را دست و پاگیر و مشکل ساز نکنید.

 

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟