فروشگاه اینترنتی سان

تقسیم کننده کشو روشی ساده برای نظم دهی به کشو هایتان

تقسیم کننده کشو

 

تقسیم کننده کشو و کمد 

تقسیم کننده کشو روشی ساده و سریع برای تقسیم بندی کشو هایتان است.

این نوع از تقسیم کنندهکشو مناسب کسانی هستند که ترجیح می دهند، لوازم خود را دور از دید قرار دهند. و به همین دلیل نیز داخل کمد ها و کشو ها را انتخاب بهتری برای این کار می دانند. حالا چه بهتر که بتوان با یاری نظم دهنده هایی، لوازم خود را درون کمد ها با نظم و طبقه بندی چیدمان کرد.

تقسیم کننده کشو

         تقسیم کننده کشو

طبقه بندی و نظم دهی :

از کشو های شلوغ و به هم ریخته ی خود خسته شده اید؟ در این مطلب به شما روشی ساده و سریع برای تقسیم بندی کشو هایتان معرفی خواهیم کرد. تا به یک کشوی مرتب و سازمان یافته دست پیدا کنید. در ادامه با مطالعه این مطلب برای همیشه از شر نامرتبی کشوهایتان خلاص شوید. با ما همراه باشید.

هیچ‌کس دوست ندارد بی‌نظم باشد، پس اگر بی‌نظمی بر زندگی‌تان حاکم شده و در نتیجه احساس درماندگی و هرج و مرج می‌کنید.

وقت آن رسیده که منظم و مرتب شوید، برای اینکه در محیط بیرونی‌تان نظم ایجاد کنید. اول باید در درون‌تان هم کاری انجام دهید. مثلا شفاف‌سازی اولویت‌ها و تصمیم‌گیری در این مورد که می‌خواهید امورات‌تان را چطور طبقه‌بندی کنید. سعی کنید هر چیزی را در جای خودش حفظ کنید.

ایجاد نظم و سازماندهی به زمان نیاز دارد. اما وقتی به آن عادت کردید، زندگی برای‌تان بسیار ساده‌تر خواهد شد!

تنها یک هفته وقت لازم است تا به چنین چیزی عادت کنید. این سه نکته کمک کلیدی کمک زیادی در پیاده‌سازی نظم در زندگی شما میکند.

 ۱٫فضای‌تان را مرتب و منظم کنید.

فرقی نمی‌کند خانه‌تان باشد یا اتاق خواب‌تان، آشپزخانه، دفتر کار، کُمد یا میزتان باید تمام چیزهایی را که آنجا هست، بررسی کنید. و هر چیز بلااستفاده‌ای را دور بیندازید. یا به جای دیگری منتقل کنید. چیزهای باقیمانده را هم با دقت بازبینی کنید و فضای مناسب‌شان را به آنها اختصاص دهید.

  • نظم و ترتیب فقط به معنی قراردادن هر چیزی سر جای خودش نیست. هدف از نظم و ساماندهی این است که بتوانید اشیا را فورا پیدا، تبادل و ارزیابی‌شان کنید. در کنار این‌ها، اگر به هر چیزی فضای متناسب با خودش و کاربردش را اختصاص دهید. تا دسترسی یا برگردان‌شان به جای خود راحت و سریع باشد. نظم هم می‌تواند به تأمین این اهداف کمک کند.

۲٫هر چیزی را فورا سر جایش برگردانید.

همین حالا! وقتی جای مخصوص هر چیزی را تعیین کردید، باید عادت کنید. پس از اتمام کارتان آن را فورا سر جایش برگردانید. آن را روی میز آشپزخانه یا روی کاناپه رها نکنید. و سراغ کار بعدی‌تان نروید. شاید پیش خودتان فکر کنید، بعدا این کار را خواهید کرد. اما ابدا چنین اتفاقی نمی‌افتد!

  • همیشه کلیدهایتان را سر جای مخصوص‌شان قرار دهید تا گم‌شان نکنید.
  • برای تلفن همراه‌تان هم جای خاصی در نظر بگیرید و یک ایستگاه شارژ برایش مقرر کنید!

۳٫از تقسیم‌کننده‌ی کشو برای درآورتان استفاده کنید.

از تقسیم‌کننده‌ی کشو برای درآورتان استفاده کنید. می‌توانید انواع مختلف آن را خریداری کنید. تا متناسب با اندازه‌ی کشوهایتان، هر مدلی که دوست دارید آن‌ها را تقسیم‌بندی کنید.

می‌توانید لباس‌هایی مثل جوراب، کراوات و لباس‌های زیرتان را با خیال راحت در آن قرار دهید. و وقتی نیازشان دارید از سردرگمی نجات پیدا کنید.

این نظم‌دهنده برند سان جنسش از پارچه است. و یک راه‌حل ارزان و عالی برای تقسیم کشوی لباستان است که با کیفیت بالا و قیمت مناسب  در فروشگاه اینترنتی سان فروخته می‌شود. با خرید این محصول کشویتان را از بی‌نظمی نجات دهید.

تقسیم کننده کشو و کمد به شما این امکان را می دهد. تا در مدت زمان کوتاهی تمام لوازم داخل کشو اعم از پوشاک، لوازم آرایش، لوازم التحریر، لوازم آشپزخانه، ابزار آلات، لوازم اداری و… را طبقه بندی نمائید. با تقسیم کننده کشو و کابینت علاوه بر در دسترس بودن لوازم، برای همیشه کشویی مرتب خواهید داشت.

مشخصات تقسیم کننده کشو و کمد :

  • امکان نصب سریع و آسان
  • مرتب سازی و دسترسی آسان به لوازم
  • قابل استفاده در کشوهای پوشاک، لوازم آرایش، لوازم التحریر، لوازم آشپزخانه، ابزار آلات، لوازم اداری و…
  • جنس: پارچه با کیفیت و انعطاف پذیر
  • امکان جداسازی در اندازه های دلخواه
  • دارای وزن کم
  • قابلیت شستشو با آب و مواد شوینده

با خرید اینترنتی تقسیم کننده کشو و کمد  که به راحتی هرچه تمام تر فضای داخل کشو و کمد درآور را برای شما تقسیم بندی میکند. و باعث نظم دادن به وسایل داخل کشو شما میشود.

 

تقسیم کننده کشو لباس در مدلهای پارچه ای، در فروشگاه اینترنتی سان موجود می باشد.

همین حالا بر روی لینک زیر کلیک کنید و تقسیم کننده کشو و کمد سان را خریدای بفرمایید.

تقسیم کننده کشو و کمد سان

 

 

 

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟