فروشگاه اینترنتی سان

کمدی جا دارتر با اکسسوری های نظم دهنده

اکسسوری نظم دهنده

کمدی جا دارتر با اکسسوری های نظم دهنده !

چیدانه/ خانم های خانه دار به خوبی از نقش اساسی کمدها در نظم دهی و طبقه بندی وسایل و لوازم آگاه هستند، این کمد های دیواری بسیار کارآمد و کاربردی هستند.

اما اگر نتوانید آن ها را به خوبی مرتب کنید، تبدیل به چالشی هر روزه برای شما خواهند شد چرا که هر وقت درب آنها را باز کنید با کوهی از وسایل انباشته شده مواجه خواهید شد.

فروشگاه اینترنتی سان  در این مطلب می خواهد رازهای حرفه ای برای داشتن یک کمد لباس تمیز و منظم و در نتیجه نظم بخشیدن به دکوراسیون منزل تان ارائه دهد.

. از همه فضاهای موجود در کمد استفاده کنید.

نظم بخشیدن به کمد ها اصلا کار سختی نیست، فقط کافی است تا از همه فضاهای موجود در آن استفاده کنید. البته استفاده درست و اصولی.

به طور مثال اگر در کمد های تان جا برای نگه داری از برخی از وسایل پیدا نمی شود. و به فکر یک کمد دیگر هستند. به شما پیشنهاد می کنم تا دقیق تر به فضای کمد های تان نگاه کنید.

و ببینید که آیا می توانید از پشت در ب آن ها برای گذاشتن قفسه های پارچه ای استفاده کنید یا نه. این قفسه های پارچه ای مزیت خوبی دارند. و باعث می شوند که شما هر وقت که خواستید آن ها را نصب و اگر به آن ها احتیاج نداشتید آن ها را از پشت درب بردارید.

با این کار هم پتانسیل کمدهای تان بیشتر می شود. و هم می توانید از روش های حرفه ای برای طبقه بندی و نظم دهی در دکوراسیون داخلی منزل تان استفاده کنید.

فروش انواع اکسسوری های نظم دهنده

. از هر چیز چهارچوب داری برای نظم دهی به کمد ها استفاده کنید.

برای نظم بخشیدن به کمد ها از قفسه ها و آویزها و جعبه ها بهره بگیرید، قفسه های چهارچوب دار باعث می شوند تا نمای کمدتان وقتی که درب آن را باز می کنید بهتر و مرتب تر به نظر برسد.

این جعبه ها نوعی آرامش بصری را در دکوراسیون منزل تان پدید می آورند. اگر روزی مجبور شدید تا جلوی مهمان تان درب کمد را باز کنید. قطعا از این جعبه ها به خاطر وجودشان تشکر می کنید.

هر کدام از این جعبه ها می توانند به یک وسیله مجزا اختصاص یابند. یکی برای کفش های دیگری برای جوراب ها، حتی یکی برای روسری ها.

قیمت اکسسوری های نظم دهنده

. نحوه تا کردن لباس ها برای نظم بخشیدن به کمد ها مهم است.

دکوراسیون داخلی منظم و زیبا را با این راه حل تجربه کنید. تا کردن لباس ها را جدی بگیرید. آن ها تاثیر بسیار زیادی در مرتب به نظر رسیدن کمدها و کشوهای شما خواهند داشت.

از طرفی اگر لباس های تان را درست و منظم تا بزنید می توانید تعداد لباس های بیشتری را در کمد یا کشوی مورد نظرتان جای بدهید.

. از میله های آویز در کمد تان بهره ببرید.

با نصب میله در سطوح مختلف، شما می توانید از هر قسمت فضای کمد استفاده کنید. میله های کششی مانند آن هایی که برای پرده استفاده می شوند.

برای این کار مناسب اند، چون نصب، تنظیم و برداشتن آنها آسان است. و به شما کمک می کند تا کمدی منظم تر داشته باشید.

خرید انواع اکسسوری نظم دهنده از فروشگاه اینترنتی سان

. از تمام ارتفاع کمد تان استفاده کنید.

سعی کنید از کف تا سقف کمدتان استفاده کنید. این کار فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. و باعث جذابیت دکوراسیون منزل شما می شود.

بهانه برای آن که دستان به آن ها نمی رسد را نیاورید، برای آن هم راه کاری داریم. می توانید لباس هایی که مربوط به فصل های دیگر است را آن جا بگذارید.

و با تغییر فصل لباس ها را جا به جا کنید. به همین راحتی.

. کاناپه ها، کمد هایی خلاقانه

برای نظم دادن به وسایل تان می توانید از مبلمان ها و عناصر موجود در دکوراسیون منزل تان استفاده کنید. وسایلی که پتانسیل جا دادن لوازم را در درون خود دارند.

مبلمانی مثل کاناپه ها، ازآن ها برای جا دادن وسایل غیر ضروری که ممکن هر چند وقت یک بار به آن ها احتیاج خواهید داشت استفاده کنید.

این کار باعث می شود طرز فکرتان را به کاناپه تغییر دهید!

. از جدا کننده های مشبک در کمد های تان استفاده کنید.

می توانید برای اجزایی مانند جوراب ها یا روسری ها از جدا کننده های پارچه ای مشبک استفاده کنید. آن ها جلوه ای جذاب تر به کمد ها و کشوهای شما می بخشند.

و باعث می شوند تا راحت تر به لباس مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. کافی است تا به عکس بالا نگاه کنید تا بیشتر متوجه کارآیی این جدا کننده ها شوید.

جهت مشاهده محصولات فروشگاه اینترنتی سان دریافت قیمتها و سفارش عمده  انواع اکسسوری های نظم دهنده و ارگانایزر  از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

شماره های تماس:

۰۹۹۰۴۶۰۰۱۷۷

۰۹۹۰۴۶۰۰۱۸۸

ارتباط از واتس اپ: ۰۹۹۰۴۶۰۰۱۸

ایمیل: Seyedjafar.seyedabadi@gmail.com

اینستاگرام: sun_organizer

تلگرام: sun_digi

مشاهده انواع نظم دهنده و ارگانایزر از فروشگاه اینترنتی سان

آدرس: خراسان رضوی, سبزوار, خیابان هویزه, هویزه ۳۷

اکسسوری های نظم دهنده ،خریدعمد نظم دهنده ، فروش عمده نظم دهنده ، انواع نظم دهنده ، تقسیم کننده کشو و کمد ، نظم دهنده کشو و کمد ، نظم دهنده لباس، ارگانایزر پارچه ای،  نظم دهنده ، کاور پتو ، کاور لحاف و تشک ، باکس اسکلت دار ، باکس برزنتی ، باکس زیپ دار ، باکس پارچه ای ، پخش عمده نظم دهنده ، پخش عمده تقسیم کننده ، پخش عمده انواع کاور ، تولید نظم دهنده ، تولید تقسیم کننده کشو ، خرید تقسیم کننده کشو ، استند آرایشی ، باکس ده خانه کفش ، نظم دهنده پارچه ای ، جا جورابی ، پتو کاور ، باکس برزنتی اسکلت دار ، کاور کیف و کفش ، آویز لباس جادویی ، هولدر حوله و دمپایی ، ساک پیک نیک، خرید نظم دهنده، فروش نظم دهنده ، نظم دهنده اتاق نوزاد ، تولید انواع نظم دهنده ، نظم دهی کمد ، نظم دهنده و ارگانایزر ،  فروش عمده نظم دهنده ، قیمت نظم دهنده ، تولید انواع نظم دهنده ها .

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟