فروشگاه اینترنتی سان

وسایل نظم دهنده ی دکوراسیون خانه های کوچک

نظم دهنده سان

وسایل نظم دهنده ی دکوراسیون خانه های کوچک

با توجه به کوچکی و محدودیت های فضای داخلی خانه های امروزی، به ناچار باید برای استفاده ی بهینه از وسایل ، نظم دهی مناسب انجام داد. که برای این کار نیاز به وسایلی هست که بتوان با آنها به بهترین شکل ممکن وسایل خانه را نظم داد .

نظم دهنده ها : قفسه

قفسه ها همان طور که از نامشان پیداست، وسیله ای برای قرار دادن وسایل مختلف روی آن ها و یا درون آن هاست.

در قدیم قفسه های فلزی این نقش را ایفا می کردند، اما امروزه همان قفسه ها تبدیل به شکل های مختلف شده اند. که یکی از این اشکال، قفسه هایی سبک و زیبا از جنس پلاستیک مخصوص هستند.

نظم دهنده ها : کمد دیواری

یکی از لوازم اساسی و مهم که از دیرباز برای نظم دهی و طبقه بندی مورد استفاده قرار می گیرد، کمد دیواری است. در انتخاب کمد دیواری باید به جنس و ابعاد آن توجه ویژه ای داشته باشیم. نباید کمدی را انتخاب کنیم که هم وزن زیاد آن و هم سایز بزرگش مانع استفاده ی راحت و مناسب از آن شود.

نظم دهنده ها : جا کفشی

کفش ها را نه می توان از خانه به بیرون منتقل کرد و نه می توان از تعدادش کم کرد. بلکه باید برای مرتب کردن شان به فکر راه حل بود. یکی از راه حل ها برای نظم دهی به کفش ها، استفاده از جا کفشی است. حالا برای انتخاب جا کفشی باید مواردی مانند سلیقه ی شخصی، جنس جا کفشی، ابعاد آن، رنگ آن و … مورد بررسی قرار بگیرد. مهم این است که ما بدانیم چه می خواهیم.

پیشنهاد ما به شما : خرید “کاور کفش، باکس نظم دهنده کفش” از فروشگاه اینترنتی سان.

نظم دهنده ها : دراور و کشو

امروزه در هر خانه ای استفاده از دراورهای کشو دار بسیار معمول و رایج است. این کشوها قبل از هر چیزی، وظیفه ی طبقه بندی و نظم دهی را بر عهده دارند. اما از آن جایی که هر روز مدل ها و طرح های جدید و متنوع روانه ی بازار می شود.

مشاهده انواع  وسایل نظم دهنده  از سایت فروشگاه اینترنتی سان

نظم دهنده ها : کتابخانه

یکی از وسایلی که موارد استفاده ی آن زیاد است اما کمتر با دید نظم دهنده به آن نگاه می شود، کتابخانه است. امروزه کتابخانه ها فقط به شکل قدیمی و کلاسیک ساخته نمی شوند، بلکه می توانند در ابعاد و طرح های مختلف ساخته شده و حتی درب دار باشند. یکی از مزایای درب دار بودن کتابخانه، جلوگیری از آشفتگی بصری فضا است.

جهت سفارش و وسایل نظم دهنده  از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

شماره های تماس:

۰۹۹۰۴۶۰۰۱۷۷

۰۹۹۰۴۶۰۰۱۸۸

ارتباط از واتس اپ: ۰۹۹۰۴۶۰۰۱۸۸

ایمیل: Seyedjafar.seyedabadi@gmail.com

اینستاگرام: sun_organizer

تلگرام: sun_digi

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟