فروشگاه اینترنتی سان

نظم دهنده ها به اتاق و کمد هایتان نظم می بخشند

نظم دهنده ها

نظم دهنده ها

نظم دهنده ها جزء وسایلی محسوب می‌شود که، به اتاق خواب یا کمد لباس شما می‌تواند نظم دهد.

انواع سبد لباس، جعبه‌های خیاطی، جعبه‌های آرایش، جعبه وسایل کودک از جمله وسایلی است که در این دسته جای گرفته‌اند.

در فروشگاه اینترنتی سان ما سعی نموده‌ایم. تنوع را در کنار کیفیت و همچنین جدید بودن کالاها در نظر بگیریم. تا بتواند به شما در انتخاب بهتر وسایل کمک نماید.

 

نظم دهنده های لباس داخل کمد

نظم دهنده ها لباس داخل کمد ، محصولی کاربردی برای نظم بخشیدن به چیدمان لباس های انباشته داخل کمد می باشد.

شما بزرگواران می توانید از این نظم دهنده ها ،برای نگهداری لباس های خود در کمترین فضای ممکن بهره ببرید.

این موضوع به شما کمک می کند تا بتوانید تعداد لباس بیشتری را بر روی یکدیگر قرار دهید. اما ویژگی اصلی نظم دهنده ها لباس را می توان امکان دسترسی به لباس های زیرین بدون نیاز به برداشتن لباس های دیگر و یا نگرانی از بهم ریختن فرم اولیه چیدمان آن ها اشاره نمود.

تا بتوانید لباس را بردارید. بدون اینکه دیگر لباس ها بریزند، و یا فرمشان از حالت اولیه خارج شود .

علاوه بر کمد ، کشو و چمدان می توان روی میز کار برای تفکیک برگه ها و پوشه های کاری نیز از آن بهره برد .

 

نظم دهنده

نظم دهنده ها گروه تولیدی سان

یکی از مشکلات معمول در خانه نا منظم بودن کمدها و کشوهاست. حتی اگر کمدتان را کاملا مرتب کنید، چند هفته بعد کمد به حالت اولیه اش باز می گردد. و نا منظم می شود.

گروه تولیدی سان  با ارائه  انواع نظم دهنده که به شما کمک می کند بتوانید به کمد و کشو ها نظم بدهید. و این نظم را مدت طولانی ای حفظ کنید.

این ارگنایزرها مناسب برای نگهداری تمیز انواع لباس ، جوراب ،جواهرات و وسایل کوچک سرگردان در کمدها و کشوه است.

این نظم دهنده های لباس  به شما کمک می کنند. از فضای حداقلی، حداکثر استفاده را داشته باشید. این نگه دارنده ها به خوبی فضای مورد نظرتان را منظم می کنند.

اگر بخواهید به وسایلی مانند لباس زیر و جوراب نظم و ترتیب ببخشید. با جمع کردن آن ها داخل خانه های این نظم دهنده ی ردیفی مشکل شما حل میشود.

علاوه بر این لباس زیر های شما داخل این ارگنایزر مخصوص تمیز و بدور از برخورد با سایر لباسها و آلودگی خواهند ماند.

به علاوه به وسیله این ارگانایزرها  به راحتی وسایل و لباس خود را با یک نگاه پیدا کنید. شما همچنین با بهره گرفتن از این ارگنایزر می توانید بی نظمی های اتاقتان را به حداقل برسانید. و به سازماندهی وسایل بپردازید و از مرتب شدن اتاقتان لذت ببرید.

 

چنر نمونه از محصولات نظم دهنده فروشگاه اینترنتی سان با طراحی مدرن و زیبا متناسب با خانه های امروزی در زیر معرفی شده است :

نظم دهنده پارچه ای در اندازه ها و مدلهای متنوع ، جا کفشی و کیف پارچه ای ، جامه دان ،کاور لحاف و تشک ، کاور پتو ، باکس زیر تختی؛ مناسب برای نگهداری لباس و کفش ،  باکس با قابلیت تقسیم بندی ، آویز طبقاتی ، جاجورابی ، استند آرایشی ،هولدر حوله و دمیپایی ،ساک پیک نیک بزرگ و…

شما بزرگواران می توانید با کلیک بر روی هر محصول از نمونه های آن در فروشگاه دیدن فرمایید.

کاربردی ترین نظم دهنده ها و ارگنایزر ها در محصولات گروه تولیدی سان از پارچه های با کیفیت ضد ساییدگی و چروک تهیه شده است. و قابل شستشو با ماشینهای لباسشویی و همچنین قابل لکه گیری در زمان استفاده میباشند.

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟