فروشگاه اینترنتی سان

نظم دهنده اتاق نوزاد | با نظم دهنده ها اتاق نوزادتان را مرتب کنید

نظم دهنده اتاق نوزاد

نظم دهنده اتاق نوزاد ، با نظم دهنده ها اتاق نوزادتان را مرتب بچینید

اتاق نوزاد شما نظم و ترتیب ندارد؟ یک راهش این است که برای سر و سامان دادن به وسایل از نظم دهنده اتاق نوزاد کمک بگیرید. این نظم‌دهنده‌ها در ابعاد و رنگ‌های مختلف در بازار موجود هستند. و می‌توانند با رنگ غالب دکوراسیون اتاق نوزاد شما هماهنگ شوند.

از این رو اگر می‌خواهید از شلختگی و به هم ریختگی اتاق نوزاد دور بمانید. دانستن چند نکته ظریف به شما کمک می‌کند. تا در چیدمان اتاق کودک، وسایل تازه‌ای اضافه کرده و نظم دهنده های تازه‌ای را به خانه بیاورید.

خرید نظم دهنده اتاق نوزاد

 

تقسیم کننده کشو و کمد ، نظم دهنده کشو و کمد ، نظم دهنده لباس، ارگانایزر پارچه ای،  نظم دهنده ، کاور پتو ، کاور لحاف و تشک ، باکس اسکلت دار ، باکس برزنتی ، باکس زیپ دار ، باکس پارچه ای ، پخش عمده نظم دهنده ، پخش عمده تقسیم کننده ، پخش عمده انواع کاور ، تولید نظم دهنده ، تولید تقسیم کننده کشو ، خرید تقسیم کننده کشو ، استند آرایشی ، باکس ده خانه کفش ، نظم دهنده پارچه ای ، جا جورابی ، پتو کاور ، باکس برزنتی اسکلت دار ، کاور کیف و کفش ، آویز لباس جادویی ، هولدر حوله و دمپایی ، ساک پیک نیک، خرید نظم دهنده، فروش نظم دهنده ، نظم دهنده اتاق نوزاد .

 

نظم دهنده‌های کنار تخت را خودتان بدوزید

یکی از کاربردی‌ترین وسایلی که به مادران کمک می‌کند اتاق نوزاد را سر و سامان دهند، نظم دهنده‌هایی است که کنار تخت آویزان می‌شوند. اگر دستی در خیاطی داشته باشید با مقداری پارچه به‌راحتی می‌توانید این نظم دهنده‌ها را بدوزید. و روی بدنه تخت نصب کنید.

این نظم دهنده های اتاق کودک شبیه یک جاجورابی در ابعاد بزرگ‌تر هستند. که می‌توانید خرده ریزهای کودک، پستانک، شیشه شیر، عروسک و… را داخل آن بریزید. فقط مراقب باشید هنگام آویزان کردن این نظم دهنده کنار تخت نوزاد آن را طوری نصب کنید، که دست کودک به آن نرسد و نتواند وسایل را از داخل آن بردارد.

داخل کمد حتماً نظم دهنده آویزان کنید

اگر می‌خواهید مادر مرتبی باشید و کمد نوزاد شما همیشه بیشتر مواقع تمیز و منظم به نظر برسد. به طبقاتی نیاز دارید که به آنها نظم دهنده می‌گویند. می‌توانید این نظم دهنده ها را که به صورت پارچه‌ای یا فلزی در فروشگاه‌ها موجود هستند. تهیه کرده و داخل کمد کودک قرار دهید.

در واقع باید بتوانید از هر سانتی‌متر فضای کمد به‌خوبی استفاده کنید. و این موضوع برای افرادی که در خانه‌های کوچک زندگی می‌کنند. و اسباب و وسایل کوچکی برای سیسمونی نوزاد می‌خرند، بیشتر اهمیت دارد. به این ترتیب دکوراسیون اتاق نوزاد شما کاربردی‌تر می‌شود.

 

لباس‌های فصل گذشته را داخل جعبه‌های پارچه‌ای قرار دهید

از همان دوران نوزادی سعی کنید که تفکیکی برای لباس‌های نوزاد در نظر بگیرید. در داخل وسایل سیسمونی چند جعبه یا بقچه پارچه‌‌ای هم داشته باشید. این نظم دهنده ها سبک هستند. به‌راحتی جا به جا می‌شوند و برای ایجاد نظم و ترتیب در اتاق نوزاد و اتاق کودک عالی هستند.

بهتر است با شروع فصل جدید لباس‌های فصل گذشته را داخل این باکس های نظم دهنده‌های پارچه‌ای قرار دهید. و بالای کمک، زیر تخت یا سایر فضاهای مناسب قرار دهید.

خرید باکس نظم دهنده اتاق نوزاد

 

قانون نظم دادن به اتاق نوزاد را بدانید

یکی از اصلی‌ترین قوانین برای مرتب نگه داشتن اتاق نوزاد استفاده از نظم دهنده‌ها و قفسه‌ها. و سپس قرار دادن هر چیز سر جای خودش است. هر وسیله‌ای را که برمی‌دارید به خودتان بگویید که باید سعی کنم آن را به‌جای اولیه‌اش برگردانم. در این صورت ناگهان با یک اتاق شلوغ و بهم ریخته مواجه نمی‌شوید.
سطل‌های پلاستیکی یا پارچه‌ای، سبدهای پلاستیکی یا چوبی، جعبه‌های چوبی، قوطی‌های فلزی، جعبه‌های کفش و.. می‌توانند برای نظم دادن به اتاق نوزاد و تغییر دکوراسیون اتاق مورداستفاده قرار گیرند. می‌توانید روی جعبه‌های ساده را با روبان یا کاغذ رنگی تزئین کنید. تا وسایل و سیسمونی نوزاد شما داخل جعبه‌های قشنگ و زیباتری قرار گیرند.

علاوه بر این می‌توانید بر روی هر جعبه برچسبی نصب کنید. که مشخص شود داخل آنچه چیزی را قرار داده‌اید. در این صورت برای پیدا کردن خرده ریز‌های کوچک و بزرگ نوزاد سردرگم نمی‌شوید.

نظم دهنده اتاق نوزاد سان 

با مشاهده محصولات نظم دهنده گروه سان مشاهده کنید که این نظم دهنده ها چقدر مناسب اتاق کودتان می باشد.

اکثر مادرها برای پیدا کردن یک لباس کودک خود کل لباسهای کشو را بهم می ریزند. و در آخر هم لباس مورد نظر را پیدا نمی کنند.

یا اینکه یک لباس کودک بین لباس ها گم می شود و جلو چشممان نیست و بعد از مدتی که پیدایش می کنیم برای کودکمان کوچک شده است.

ما در گروه نظم دهنده سان با ارائه نظم دهنده های متنوع این مشکل را حل می کنیم.

شما می توانید از سه سایز اسمول ، مدیوم و لارج برای بچه ها استفاده کنید.

از جا جورابی برای نظم دادن به جورابها و لباسهای کوچک. از کاور پتو برای جمع کردن لباسهای اضافه که فصلشان گذشته و پتو و ملحفه استفاده کنید.

و در نهایت خودتان را از این همه بی نظمی نجات دهید.

 

جهت سفارش نظم دهند ه اتاق نوزاد  و ارتباط با کارشناس فروش گروه تولیدی سان از طریق زیر عمل نمایید.

شماره های تماس:

۰۹۹۰۴۶۰۰۱۷۷

۰۹۹۰۴۶۰۰۱۸۸

ارتباط از واتس اپ: ۰۹۹۰۴۶۰۰۱۸۸

ایمیل: Seyedjafar.seyedabadi@gmail.com

اینستاگرام: sun_organizer

تلگرام: sun_digi

مشاهده انواع نظم دهنده اتاق کودک از فروشگاه اینترنتی سان

 

تقسیم کننده کشو و کمد ، نظم دهنده کشو و کمد ، نظم دهنده لباس، ارگانایزر پارچه ای،  نظم دهنده ، کاور پتو ، کاور لحاف و تشک ، باکس اسکلت دار ، باکس برزنتی ، باکس زیپ دار ، باکس پارچه ای ، پخش عمده نظم دهنده ، پخش عمده تقسیم کننده ، پخش عمده انواع کاور ، تولید نظم دهنده ، تولید تقسیم کننده کشو ، خرید تقسیم کننده کشو ، استند آرایشی ، باکس ده خانه کفش ، نظم دهنده پارچه ای ، جا جورابی ، پتو کاور ، باکس برزنتی اسکلت دار ، کاور کیف و کفش ، آویز لباس جادویی ، هولدر حوله و دمپایی ، ساک پیک نیک، خرید نظم دهنده، فروش نظم دهنده نظم دهنده اتاق نوزاد .

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟