فروشگاه اینترنتی سان

خرید نظم دهنده | هنگام خرید نظم دهنده به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید نظم دهنده

خرید نظم دهنده و وسایل مرتب کننده

آپارتمان‌های کوچک شهری امروزی، معمولا فضای کافی برای وسایل متعدد زندگی‌های مدرن را ندارند. و نظم دادن به این وسایل در خانه به دغدغه‌ی‌ بزرگی تبدیل شده است.

همین امر منجر به تولید انواع نظم دهنده‌ها شد. استفاده از این ابزار مفید علاوه بر نظم دادن به فضاهای خانه، داخل کمد‌ها و دراورها، کشوها و کانترها را همواره مرتب نگه می‌دارد. و دسترسی و پیدا کردن هر وسیله‌ی‌ کوچک و بزرگی را به کاری راحت تبدیل می‌کند.

نظم ‌دهنده‌ ها همچنین باعث استفاده‌ی مفید از فضای ممکن می‌شوند. و مشکل کمبود جا را تا حد زیادی رفع می‌کنند. از این محصولات می‌توان در اداره‌ها، شرکت‌ها و دفاتر کاری نیز بهره بسیاری برد. همچنین برخی از این تجهیزات همانند طبقه دیواری  ، برای پیاده کردن ایده‌های متنوع در انواع دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع نظم دهنده‌ها

وسایل نظم دهنده انواع مختلفی دارند که در آشپزخانه، اتاق خواب یا سالن پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. نظم‌دهنده‌های آشپزخانه‌ای در کابینت‌ها و یخچال بسیار کارایی دارند. نظم‌دهنده‌های اتاق خواب در کمد‌های دیواری و کشوها و نظم‌ دهنده‌های سالن پذیرایی نیز عموما برای پیاده‌کردن ایده‌های دکوراسیونی و کتابخانه‌ها استفاده می‌شوند.

قفسه

این نوع از وسایل نظم دهنده بیشتر در سالن‌های پذیرایی به اشکال و جنس‌های مختلف استفاده می‌شود. و برای قرار دادن وسایل تزئینی لوکس کاربرد دارد.

نظم دهنده کشو

این محصول که دارای مدل‌های مختلفی برای کشوهای آشپزخانه و اتاق خواب است.  معمولا فضای کشوها را تقسیم‌بندی کرده و از تداخل وسایل درون آن‌ها جلوگیری می‌کند. نظم دهنده کشو پارچه‌ای معمولا در اتاق خواب و مدل پلاستیکی آن در آشپزخانه کاربرد دارد.

خرید انواع نظم دهنده پارچه از فروشگاه اینترنتی سان

نظم دهنده کابینت

این محصولات به شکل‌ها و مدل‌های مختلف مانند شلف مرتب کننده کابینت، سبد منظم کننده و جعبه‌های نظم دهنده تولید می‌شوند. و جنس آن‌ها معمولا از پلاستیک یا فلز است.

نظم دهنده کمد

در این دسته گروه‌های مختلفی قرار می‌گیرند. نظم دهنده کیف و کفش، نظم دهنده روسری و آویزهای لباس از جمله انواع آن هستند. جنس این محصولات معمولا از پارچه‌های مقاوم است که با استحکامات فلزی ترکیب می‌شود.

مشاهده انواع نظم دهنده از فروشگاه اینترنتی سان

نظم دهنده یخچال

از محبوب‌ترین نظم دهنده‌های آشپزخانه‌ای هستند. و به استفاده‌ی‌ مفید از فضای یخچال بسیار کمک می‌کنند. همچنین در رعایت نظافت نیز موثر هستند. این دسته بیشتر به شکل سبد یا باکس‌های پلاستیکی تولید می‌شود.

هنگام خرید نظم دهنده به چه نکاتی توجه کنیم؟

در صورت توجه نکردن به برخی نکات مهم هنگام خرید این وسایل، امکان دارد محصولی را انتخاب کنید که کارایی لازم را ندارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم این نکات را مد نظر قرار دهید:

اندازه

حتما پیش از خرید این محصول، به اندازه‌ی فضایی که برای آن‌ در نظر گرفته‌اید، توجه کنید. تا بیش از اندازه بزرگ یا کوچک نباشد؛ برای مثال نظم دهنده کمد و کشو اگر بزرگ باشد، غیر قابل استفاده می‌شود. و اگر کوچک باشد کارایی لازم را نخواهد داشت.

جنس

به جنس این وسایل نیز دقت خاصی داشته باشید. به این ترتیب که محل مورد استفاده‌‌ی آن‌ها با این جنس هم‌خوانی داشته باشد. برای مثال در کابینت‌های آشپزخانه که امکان رطوبت وجود دارد، نظم‌دهنده‌های چوبی چندان مناسب نیستند. و انواع فلزی و ضدزنگ مناسب‌تر است. یا در کمد‌ها و کشوهای اتاق خواب مدل‌های پارچه‌ای این محصول کاربرد بیشتری خواهند داشت.

مقاومت و استحکام

هنگام خرید نظم‌ دهنده‌‌ های مختلف باید توجه داشته باشید که متناسب با کاربردشان، استحکام لازم را داشته باشند. برای نمونه، تقسیم کننده ‌های کابینتی که قرار است روی آن‌ها ظروف سنگین چینی یا کریستال قرار بگیرد، باید مقاومت لازم را داشته باشند.

کیفیت ساخت

این بخش نیز از جنبه‌های متفاوتی اهمیت دارد. برای مثال تقسیم کننده‌ ها باید قابل شستشو بوده وجنس آن‌ها به گونه‌ای نباشد که پس از مدتی دچار تغییر فرم یا رنگ شوند. همچنین کیفیت ساخت آن به صورتی نباشد که موجب آسیب دیدن وسایل، لباس‌ها و پوشاک شود. برای مثال در کیف و کفش ایجاد پارگی نموده یا موجب خط و خش روی ظروف شود.

قیمت

معمولا قیمت نظم دهنده در انواع مختلف چندان بالا نیست. مگر انواع مدرن آشپزخانه‌ای مانند سوپرمارکت‌های کابینتی یا ارگالاین‌های استیل که برای تقسیم کشوها استفاده می‌شوند. این محصولات که معمولا هنگام نصب کابینت یا کمدها از سوی سازنده روی آن‌ها سوار می‌شوند، گران‌ترین تقسیم کننده‌ها هستند. اما تقسیم کننده‌های دیگر معمولا چندان گران نیستند. و بسته به جنس‌شان قیمت‌گذاری می‌شوند. باید دقت کرد که این قیمت با موارد مصرف و کارایی آن‌ها هم‌خوانی داشته باشد.

خرید اینترنتی وسایل نظم دهنده

چنانچه قصد خرید این محصول را دارید، می‌توانید با مقایسه مدل‌های متنوع موجود در فروشگاه سان ، برای خرید پس از کلیک روی
دکمه افزودن به سبد خرید  و تکمیل فرم سفارش، محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید. با خرید از فروشگاه اینترنتی سان تجربه خریدی آسان و مطمئن داشته باشید. و سفارش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، درب منزل تحویل بگیرید.

جهت ارتباط با کارشناسان گروه تولیدی سان  و خرید نظم دهنده از مسیر های ارتباطی زیر اقدام بفرمایید:

شماره های تماس:

۰۹۹۰۴۶۰۰۱۷۷

۰۹۹۰۴۶۰۰۱۸۸

ارتباط از واتس اپ: ۰۹۹۰۴۶۰۰۱۸۸

ایمیل: Seyedjafar.seyedabadi@gmail.com

اینستاگرام: sun_organizer

تلگرام: sun_digi

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟