فروشگاه اینترنتی سان

ارگانایزر کشو | جنس ارگانایزر و انواع آن

نظم دهنده کشو

ارگانایزرها

ارگانایزر ها، انواع نظم‌دهنده‌ از متریال مختلف هستند که در عین زیبایی، کاملا کاربردی بوده. و به‌ویژه در منازل کوچک بسیار مفید واقع می‌شوند. موارد کاربردی ارگانایزر و نظم دهنده در اتاق‌ها شامل ارگانایزر کشو ، کاور کفش، کاورکیف و دیگر وسایل شخصی می‌شود.

از ویژگی‌های مثبت این ارگانایزر ها، تنوع بالا و امکان داشتن حق انتخاب در مورد مدل و جنس آنهاست. استفاده از مدل‌های مختلف این کالا به راحتی و نظم بیشتر منزل کمک می‌کند.

چیدمان صحیح وسایل و ملزومات، یکی از بهترین نشانه‌های سلیقه صاحبان منازل بوده، و کمک زیادی به انجام بهینه و آسان‌تر کارها می‌کند.

در منازل درگیر با کمبود جا، حتی با وجود قفسه، کابینت و کمد، قرار گرفتن وسایل ریز و درشت در کنار هم نظم را بر هم زده. و باعث سردرگمی می‌شود. این مورد به ‌ویژه برای خانم‌های منظم و خوش سلیقه‌ای مشکل زاست که، به چیدمان منزل خود و زیبایی آن اهمیت زیادی می‌دهند.

استفاده از ارگانایزر کشو به‌ راحتی این مشکل را حل کرده و نظم را به منزل شما بازمی‌گرداند.

ارگانایزر

ارگانایزر

ارگانایزر لباس و لوازم آشپزخانه و خانه از جمله وسایلی است که، کمک زیادی می‌‌کند. تا تمامی وسایل خود را در جای مخصوص خود مرتب و منظم و بدون کمترین شلوغی قرار دهید. یکی از مکان های مهم هر خانه ای که به تمیز بودن و مرتب بودن آن اهمیت زیادی داده می شود، کمد ها است که به کمک این وسیله کاربردی میتوانید نظم خاصی را ایجاد نمایید.

ارگانایزر در لغت به معنی سازمان دهنده و نظم دهنده است. امروزه یکی به دلیل کوچک بودن فضای منازل، و دیگر به علت نیاز بیشتر ما نسبت به گذشته به ابزار مختلف، معمولا در منازل ما وسایل زیادی است. که نمی دانیم چگونه آن را دسته بندی کنیم و نظم دهیم   . ارگانایزر کشو و انواع نظم دهنده یک وسیله کاربردی مفید است، که تنوع و کیفیت های تنوعی دارد. به صورتی که هر شخصی بر اساس سلیقه شخصی و یا نوع وسیله های خود، و یا اینکه در کدام قسمت از منزل و یا خانه و محیط کار می خواهد استفاده کند، قدرت انتخاب دارد.

جنس ارگانایزر و انواع نظم دهنده

این وسیله در جنس های مختلف در بازار موجود است. و ممکن است از موادی چون چرم طبیعی، چرم مصنوعی، پارچه، پلاستیک، لمینت، مقوای گلاسه، مخمل و غیره تشکیل شده باشد.

نظم دهنده اتاق و کمد

یکی از مکان های که از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است. و به مرتب بودن آن اهمیت زیادی می دهیم، محیط اتاق و کمدهای ما است. معمولا وسایل زیادی در یک اتاق است، که نمی دانیم چگونه آنها را دسته بندی کنیم. مانند جوراب ها، کمربند، لباس های زیر، لوازم آرایشی، لباس ها و غیره.

انواع نظم دهنده اتاق برای حل این مشکل به کمک ما آمده است. حتی اگر شما انبوهی از لباس داشته باشید که، کمدتان را آشفته و نامرتب کرده است. به وسیله ارگانایزر کشو می توانید نظم و زیبایی به آن ببخشید . ارگانایزر کشو و کمد بسیار کاربردی است. و با طبقه بندی و آویزهایی که از آن در بازار موجود است. به راحتی به وسیله مورد نظرتان دسترسی دارید، بدون اینکه به هم ریختگی ایجاد شود.

ارگانایزرها برای کفش‌ها، کیف و انواع لباس‌ها طراحی شده‌اند. و سبب می‌شوند از فضای کوچک کمد بیشترین استفاده شود.

ارگانایزر کشو

نشم دهنده کشو

                     نظم دهنده کشو

کشوها، از جمله پرکاربردترین فضا ها در هر خانه هستند که، اقلام ریز و درشت وسایل و ملزومات منزل در آنها جاسازی می‌شود. از کشوی دراور لباس‌ها تا کشوهای آشپزخانه و سایر موارد. استفاده ازکشوها برای همه ما شناخته شده است. اما کشوها، به‌تنهایی نمی‌توانند نظم کامل را در فضاهای منزل برقرار کنند. دلیل این موضوع تفاوت در اندازه‌ها و فرم وسایلی است که در کشوها قرار می‌گیرند.

ارگانایزر کشو پیشنهادی عالی برای رفع این مشکل است که، خیلی آسان و فوری به اوضاع داخل کشوهای شما، سر و سامان می‌دهد. با استفاده از ارگانایزر کشو ، می‌توانید ضمن تفکیک وسایل کوچک و بزرگ، آنها را در دسته‌بندی ‌های جداگانه قرار دهید.

استفاده از این نظم‌دهنده های کشو، در کمد لباس باعث جدا شدن لباس‌های زیر، جوراب‌ها و دیگر بخش‌های پوشاک شده. و علاوه بر نظم، به حفظ نکات بهداشتی هم کمک می‌کند.

در کشوهای کمد اتاق کودکان هم، از ارگانایزرها برای تفکیک لوازم تحصیلی، و اسباب بازی‌ها بیش از هر مورد دیگری استفاده می‌شود.

اما به‌ جرات می‌توان گفت در کشوهای درآور و میز آرایش خانم‌ها، با توجه به حجم و تعداد زیاد اقلام آرایشی، بیشترین نیاز به این نظم‌دهنده ها احساس می‌شود.

صفحه اینستاگرام گروه تولیدی سان

دیدگاه‌ها 0

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟